Elan + Manpower Professional = Experis
2012.03.12

I løpet av våren 2012 vil ManpowerGroup i Norge lansere det nye internasjonale konsulentselskapet Experis. Våre allerede eksisterende selskap Elan, Manpower Professional Engineering, Manpower Professional Executive og Manpower Professional Finance vil inngå i Experis.

Vi går fra fire profesjonelle selskaper til ett Experis med spesialiserte divisjoner. Dette handler om å trekke ut det beste fra de eksisterende virksomhetsområdene. Våre internasjonale nettverk og samarbeid på tvers av landegrensene er ytterligere satt i system.

Experis vil tilby enda bedre og mer profesjonelle løsninger for våre kunder og konsulenter og gjøre de godt rustet til å møte utfordringene som vil komme fremover i Human Age.

ManpowerGroup har med Experis, Manpower og Right et komplett tilbud til våre kunder og kandidater.

Oppdatert: 2016.04.15

www.manpowerprofessional.no
www.elan.no

Experis er ManpowerGroups konsulentselskap innen rekrutterings- og konsulenttjenester på høyere nivåer. Vi tilbyr høyt kvalifiserte konsulenter, prosjektløsninger og rekruttering innen fagområdene Engineering, Finance og IT. Experis Executive rekrutterer toppledere, ledere og fagkompetanse innen alle fagområder og bransjer. Experis bidrar til at våre kunder og konsulenter blir godt rustet til å møte utfordringene i Human Age, der kampen om talentene og arbeidskraften er stadig økende. Med tydelig differensiering skal Experis tiltrekke seg attraktive talenter og møte kundenes økende etterspørsel etter kompetanse og innovative løsninger. Vår unike ekspertise og fagkompetanse gjør at vi kjenner våre konsulenter og kan tilby langsiktig utvikling i deres karriere.